Czy kupujący potrzebuje e-maila lub numeru telefonu sprzedawcy na Allegro Lokalnie, żeby sfinalizować transakcję?

Forum pomocy Allegro Lokalnie poświęcone wszystkim pytaniom, zagadnieniom i niejasnym sprawom związanym ze sprzedażą w tym serwisie.
admin
Administrator
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 22, 10:32

Czy kupujący potrzebuje e-maila lub numeru telefonu sprzedawcy na Allegro Lokalnie, żeby sfinalizować transakcję?

Post autor: admin »

Oczywiście kupujący nie potrzebuje e-maila lub numeru telefonu sprzedawcy na Allegro Lokalnie, żeby sfinalizować transakcję.
Jednak jest to jeden z typów sprytnego oszustwa na Allegro Lokalnie, którego celem jest kradzież danych.

Treść wiadomości od oszusta/bota:

Witam, płacę za Pani ofertę z dostawą, ale Allegro prosi mnie podać adres e-mail sprzedawcy. Może Pani mi to napisać?


Czy kupujący potrzebuje e-maila lub numeru telefonu sprzedawcy na Allegro Lokalnie, żeby sfinalizować transakcję? - Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg
Czy kupujący potrzebuje e-maila lub numeru telefonu sprzedawcy na Allegro Lokalnie, żeby sfinalizować transakcję? - Screenshot_2021-10-08-20-06-23-851_pl.allegro.jpg (85.37 KiB) Przejrzano 18 razy
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post